Gegenstoss Nr. 6

Grösse: 158 cm 183 cm
Gewicht: (2 + 5) / 3 + √((4+42)/4+1/4)-1 = miii Gwicht 77 kg
Wurfhand: rechts links
1. Was gibt es was du schon immer mal machen wolltest? Useme Match goh, ohni blaue Fläcke Mitem Auto dr "Pan-American Highway" (Alaska bis Feuerland) z’mache.
2. Wenn du etwas auf der Welt verändern könntest, was wäre das? S Früüre und s Schwitze Ich würd dr Trump als Präsident entfärne.
3. Warum tätowieren sich heute so viele Leute? Ähhh will sis chönnd Jede ka mache was er will, well jede stoht dezue was er macht.
4. Welches ist deine lieblings App und warum? Ganz klaar Zalandooooo wills eifach lääbbbeee isch Vivino, döt findi immer dr passendi Wii.
5. Wie oft am Tag schaust du auf dein Smartphone? Was isch e Smartphone…. Z’oft
6. Was kochst du, wenn du Freunde einlädst? Welli Fründe…. Koche? Ich due mit de Kollege lieber grilliere.
7. Wer kommt dir in den Sinn, wenn du das Wort „erfolgreich“ hörst? S Mami und de Papiiii Dr Brummi
8. Wie lange denkt ihr, geht es noch bis ein gleichwertiger Harzfreier Spielball kommt. Bis Gester Dä kunnt erst nach mim Rücktritt.
9. Welches Ritual hast du vor einem Handballspiel? 150g Chips, 5 Knoppers, 1,5l Coca Cola und das am beste no 1h vorem Match dene chunnt das sehr guet. Keins
10. Warum spielst du für die HSG Leimental Handball? Wills nöd wiit isch 😉 Isch mi Stammverei